Do you gamble being safe?

קואצ'ינג עם תובנות

ברוכים הבאים ל-CoachGordon.com - אתר הבית לקואצ'ינג והנחיית כנסים על ידי לייזי גורדון שעושה את כל ההבדל.

מדובר בתוכנית ייחודית לקידום יעדים אישיים ועסקיים, היחידה בארץ בשילוב של תחומי ספורט, מוסיקה ותקשורת. הדגש באימון ניתן על העצמה אישית / קבוצתית.

לייזי גורדון יזם וייסד בעזרת גישתו הנלהבת והשקפתו הייחודית את השיטה 'קואצ'ינג עם תובנות'. השילוב של אישיותו הכובשת, ניסיונו העשיר בתחום התקשורת, הספורט והמוסיקה - יחד עם רמת המסירה והביצוע הגבוהה בה הוא מעביר את מסריו, משאירה את המשתתפים עם רושם עצום ותובנות בלתי נשכחות.

מה מיוחד אצל לייזי גורדון?

לייזי גורדון בעל חוש הומור שנון ומרצה ברמה גבוהה (בעברית ובאנגלית),מנחה כנסים ותוכנית קואצ'ינג ייחודית פרי פיתוחו בחברות והארגונים מהגדולים והמצליחים בארץ ובעולם. כדורסלן מכבי ת"א לשעבר ומאמן מוסמך וינגייט. אלבומו האחרון – Let Me In New York זכה להשמעות וביקורות אוהדות.

בין לקוחותינו: מי עדן, קוקה קולה, משרד הביטחון, חב' חשמל, מלונות Sheraton , ליגת Winner ,שרותי- כללית, עיריית ת"א, Cisco , Dell , Intel , Microsoft ועוד...

לייזי גורדון הפך לאחד ממובילי הקואצ'רים ומנחי הכנסים בארץ בזכות ניסיון חייו, ניסיונו בתחום הספורט, התקשורת והמוסיקה ואישיותו המיוחדת והכובשת. כל אלו יחדיו מאפשרים לו ליצור השראה, העצמה אישית וקבוצתית ולהכניס אנשים למוטיבציה גבוהה בעזרת 'קואצ'ינג עם תובנות'

חגי רום מביה"ס לניהול של חב' החשמל, כתב ללייזי גורדון בעקבות הסדנה (בנושא מנהיגות ועבודת צוות לכ – 45 מנהלים):
"התחלת בהעברת המסר של חשיבות ונחיצות החלום האישי, משמעותו והגשמתו וזאת מעולמך העשיר. הובלת אותנו לחוות המושגים לעיל בדרך בלתי אמצעית, מאוד חוויתית, מלאת מוסיקה וקצב, מלאת מאמץ פיסי, יחד עם חיוכים רחבים ונכונות אדירה לבצע כל דבר למרות מגבלות הגיל והגוף. באנרגיות האין-סופיות שלך , בהומור מלא החן שלך, בדוגמא האישית ובאווירה שהצלחת ליצור ולבנות בזמן הקצר, הובלת אותנו למקומות שלבד לא היינו מגיעים (וזו בדיוק הגדרת מנהיגות)"

כדי ללמוד מה יכולה שיטת האימון הייחודית לעשות בשבילך ובשביל העובדים שלך, לחץ/י כאן!